Betalningssätt

Vi använder Klarna för betalning av beställningar. Klarna är ett mångsidigt, flexibelt och tryggt sätt att betala inköp på nätet. Det är också väldigt lätt att använda.

Du kan betala din beställning med följande betalningssätt:

Betalning via nätbank

Du kan betala din beställning tryggt direkt med din egen nätbank.

För tillfället stödjer vi följande banker: Handelsbanken, Nordea, SEB och Swedbank.

Betalning med kort

Du kan betala din beställning med ditt eget betalkort (till exempel Visa, MasterCard, bankkort). Kortet måste bara stödja betalning på nätet.

Faktura utan extra kostnader

Du kan beställa våra produkter också med fakturan. Du kommer att få fakturan via e-post samtidigt, när vi postar dina produkter. Du kan lära känna våra produkter i fred och betala med fakturan därefter – utan extra kostnader.

För att välja fakturan måste du fylla i ditt personnummer för Klarna betalningssättkontrol.

Faktura med lång betalningstid

Vår samarbetspartner bjuder ibland betalningskampanjer, som ger dig mycket mer betalningstid. Gällande kampanjer ser du på vår Kassa-sida, när du betalar din beställning.

Avbetalning

Du kan betala också med delbetalning i din egen takt.

För att välja en flexibel delbetalning måste du fylla i ditt personnummer för Klarna betalningssättkontroll.

Är jag tvungen att fylla i mitt personnummer?

Under beställning på vår Kassa-sidan kan vi fråga efter ditt personnummer. Vi använder det bara för personidentification, så att vi kan hjälpa dig med beställning genom att fylla i automatiskt till exempel dina adressuppgifter och erbjuda dig så många olika betalningssätt med Klarna som möjligt.

Men du behöver inte att ge oss ditt personnummer för att göra en beställning. I så fall har du bara två betalningssätt att välja på: nätbank och kortbetalning. Om du inte vill fylla i ditt personnummer, vänligen tryck ”Skippa”.

Notera att din personbeteckning går tryggt till Klarna. Vi ser din personbeteckning inte.

Har du redan fått produkter, men ingen faktura?

Om du har valt fakturan eller avbetalningen som betalningssätt, får du fakturan via e-post genast, när vi har skickat din beställning. Men om det händer så att du har redan fått dina produkter, men ingen faktura, kan den ha hamnat till exempel till skräppost. Alltså vänligen kolla din skräppost. Ibland kan också förekomma några andra problem med sändning av fakturan.

Om du har inte fått din faktura, vänligen ta kontakt med oss.

Finns det problem med öppning eller betalning av fakturan?

Om du har fått din faktura via e-post, men kan inte öppna den eller det finns några andra problem med den, kan du ta kontakt med Klarna kundservice.

Kontaktuppgifter till Klarna kundservice hittar du här: www.klarna.com/se/kundservice/

Tycker du att det är svårt att beställa i vår webbutik?

Alltid går allt inte så lätt. Vi har försökt att göra din beställning i vår webbutik så lätt som möjligt, men ibland kan någonting kännas svårt. Därför är vi här och vill hjälpa dig! Vi försöker att svara frågor så snabbt som möjligt från morgon till kväll. Du kan skicka mejl eller ta kontakt via Facebook. Kontaktinformation finns nedan på våra webbisidor.